بهترین راه ها برای درمان عصبانیت و خشم

از توپ استرس استفاده کنید:

استفاده از توپ استرس، می تواند کمک کند تا از خشم فوری رها شوید . زیرا کمک می کند تا یک گروه از عضلات را فشرده و دوباره آزاد کنید و به شما برای داشتن آرامش کمک خواهد کرد. پس از فشردن توپ، مچ و بازوی شما درد خواهد گرفت،و مغزتان اندروفین آزاد می کند، یک ماده شیمیایی است که بدن برای از بین بردن استرس از آن استفاده می کند.

16. تا 10 بشمارید:

این یک ترفند قدیمی است که برای آرام شدن زمان به شما می دهد. به طوری که می توانید بهتر و راحت تر فکر کنید و در مواقعی که عصبانی هستید، انگیزه ای برای ضربه زدن به دیگران نداشته باشید. هنگامی که عصبانی هستید، قبل از صحبت کردن تا 10 یا حتی بیشتر بشمارید. این یک روش بسیار ساده برای آرام شدن و حواس پرتی است.

.یک عبارت آرامبخش را تکرار کنید:

هنگامی که در آستانه عصبانی شدن قرار می گیرید، از کلماتی مانند آرام باش، آسان بگیر استفاده کنید و مدام با خود تکرار نمایید. زمانی که چنین عباراتی را آرام و بارها و بارها تکرار می کنید، سیگنال هایی را به مغز و اعصاب ارسال می کنید، که به آرام شدن ذهن و بدن شما کمک می کند.

در آخر و در صورت نیاز به درمانگاه مراجعه کنید تا به شما کمک کند که در برابر خشم، بهترین عملکرد را داشته باشید و به خود و سلامتی تان آسیب نزنید.